I love coffee. I drink it every day.A recent study published in a British newspaper claims that drinking a shot of espresso after revising for an exam may help you remember more. I am hoping to take another teaching exam later this year and perhaps I will give espresso a try.——David Gilmour
  我的答案是咖啡
  我喜歡咖啡。我每天都喝咖啡。最近在英國報紙上發表的調查提出,在複習考試之後喝一杯濃縮咖啡可以幫助你記憶更多的知識。我計劃今年下半年參加另一場有關教學方面的考試,也許我會試試喝一杯濃縮咖啡來幫助我記憶。  (原標題:Coffee is the answer)
arrow
arrow
    全站熱搜

    im34imdmkc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()